SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA IM. I. J. PADEREWSKIEGO W KATOWICACH | |||||||||||||||||||
aktualności | o spółdzielni | eBOK | remonty | przetargi | statut | przepisy | gazetka | B.O.N. | sala konf. | rezonans | formularze |
::AKTUALNOŚCI URUCHOMILIŚMY DLA PAŃSTWA DWIE NOWE USŁUGI Zarząd Spółdzielni uprzejmie informuje, że uruchomione
zostały dla Państwa dwie nowe usługi. Pierwsza z nich to 'Elektroniczne Biuro Obsługi
Klienta', w skrócie: (e-BOK). Jest to elektroniczny system umożliwiający
zapoznanie się, bez wychodzenia z domu, z podstawowymi informacjami dotyczącymi
naszego lokalu - mieszkalnego bądź użytkowego - tj. np. z: powierzchnią
użytkową, liczbą osób stanowiącą podstawę naliczenia opłaty, itp., jak również
opłatami za lokal: saldem na dzień 01.01.2013r., naliczeniami i płatnościami,
saldem rozliczeń na dany dzień, rozliczeniem mediów (woda, c.o.) oraz
należnościami z innych tytułów (np. za wykonaną odpłatnie usługę). Adresatami tej usługi są wyłącznie osoby posiadające prawo
do lokalu. Aby z niej korzystać należy: - przyjść do Spółdzielni z dowodem osobistym i wypełnić
formularz aktywacyjny, - dysponować dostępem do komputera oraz sieci Internet. Po wypełnieniu otrzymanego formularza oraz dokonaniu
weryfikacji Państwa tożsamości pracownik Spółdzielni wygeneruje dla Państwa
login oraz hasło startowe. Podczas operacji pierwszego logowania zostaną
Państwo poproszeni o zmianę hasła, co wyeliminuje możliwość dostępu do Państwa danych przez
osoby nieuprawnione. W przypadku zapomnienia hasła należy zwrócić się do
Spółdzielni (osobiście lub elektronicznie) o wygenerowanie nowego hasła - zostanie ono przesłane na
adres poczty elektronicznej podany w formularzu aktywacji usługi 'Elektroniczne Biuro
Obsługi Klienta'. Bardzo istotnym jest, aby do poczty e-mail skojarzonej z
usługą e-BOK nie miały dostępu osoby do tego nieuprawnione. W przypadku, gdy taki adres nie został podany jedynym
sposobem wygenerowania nowego hasła będzie wizyta w Spółdzielni. Drugą usługą, którą chcemy Państwu zaproponować, jest
możliwość otrzymywania korespondencji ze Spółdzielni drogą elektroniczną. Aby z
niej skorzystać należy: - przyjść do Spółdzielni z dowodem osobistym i wypełnić
stosowne oświadczenie, - dysponować dostępem do komputera i sieci Internet oraz
posiadać konto poczty elektronicznej. Istnieje również możliwość skorzystania z ww. usług przez
osoby, które, z uwagi na stan zdrowia lub odległe miejsce pobytu, nie mogą
zgłosić się do Spółdzielni osobiście. W takim przypadku należy przesłać drogą
elektroniczną zeskanowane dokumenty: wypełniony formularz aktywacji usługi, który jest dostępny
na stronie internetowej Spółdzielni (patrz koniec artukułu) oraz dowód osobisty -
celem uruchomienia usługi e-BOK. Na podstawie otrzymanych dokumentów pracownik
Spółdzielni dokona weryfikacji Państwa tożsamości, następnie wygeneruje login i
hasło startowe, po czym prześle je na podany adres poczty elektronicznej; wypełnione oświadczenie o wyrażeniu zgody na otrzymywanie
korespondencji ze Spółdzielni drogą elektroniczną, które można pobrać ze strony
internetowej Spółdzielni oraz dowód osobisty niezbędny do weryfikacji Państwa
tożsamości. Wdrożenie tych dwóch usług przyniesie wymierne korzyści -
przede wszystkim w postaci: skrócenia czasu
uzyskania informacji ze Spółdzielni, ograniczenia kosztów
związanych z drukowaniem i dostarczaniem tych informacji w formie pisemnej, troski o środowisko
naturalne. Mając powyższe na względzie zachęcamy Państwa do
skorzystania z proponowanych rozwiązań. Pobierz niezbędne dokumenty: Regulamin usługi eBOK Formularz aktywacji usługi ebok Oświadczenie dot. otrzymywania korespondencji w formie elektronicznej
Z wyrazami szacunku,
Zarząd Spółdzielni |
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. I. J. Paderewskiego, 40-282 Katowice, ul. Paderewskiego 65
tel. 256.31.80, tel./fax 255.18.39, email: poczta@smpaderewski.pl
Odwiedziło nas: 2679 internautów. Dziękujemy.
Design © 2004-2005 Bigg